marți, 31 martie 2015

Am declanşat „vânătoarea de vrăjitoare”, ce ANAF-ura mă-sii!

Am declanşat „vânătoarea de vrăjitoare”, ce ANAF-ura mă-sii!

În martie, tuturor babelor li s-au stricat ploile şi au fost scuturate de le-au mers fulgii.
Recuperările au fost de… doi bani, da’ nu contează, amenzile salvează PIB-u’!
Funcţionarii bat câmpii, vizând pătrunjei, urzici şi ghiocei, legaţi frumos cu noduri... în papură.
Un cetăţean din Cocârjaţi a scos la vânzare păduchii proprietate personală, dar a fost aspru amendat, fiindcă n-avea autorizaţie şi casă de marcat.
Deşi e primăvară, toată mustăria va fi închisă, astfel caneaua desfrâului şi evaziunii va fi controlată drastic. Crâşmarilor care vor mai pune vin în apă li se va retrage dreptul de a mai profesa, fiind recalificaţi în tăietori de frunze… la câinii comunitari.
Vacile vor avea firewall parolat la uger, spre a nu mai face evaziune lactică.
Vecinul a rupt pisica-n două şi nu mai vinde pământul, că l-a pus într-o sacoşă şi se mută la oraş, unde va deschide o afacere cu ghivece de flori.
Ca urmare, celălalt tace ca porcu-n păpuşoi, dreptul de preempţiune a fost retras, întrucât capra vecinului deja e moartă, iar singura găină arată ca o curcă plouată, cocoşul fiind arestat preventiv.

Addenda: cei care vor face evaziune fiscală mai mică de 1… euro vor fi arestaţi şi daţi pe mâna... (lungă) a DNA.
Despre CEILALŢI nu ştim nimic, se aşteaptă „amendamente”.
Acum, în primăvară, sperăm ca până la toamnă bugetul să devină… obez, că vara(-mea) deja este şi iarna a devenit banc - „iar/n-am/bani”… (vara nici atât)!


 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!