duminică, 26 octombrie 2014

Politica la zi


#POLITI/C/ISME 

#Copulaţii politice

După ce ne-au regulat
Alţii, de ne-am spart ca fonta,
Prim-ministrul desemnat
Şi-a depus şi dânsul... ponta!

#Laudatio electiorum

La alegeri, judecând mai bine,
Am ales guvern - fiinţă vie -
Demonstrând că-n noi acuma,-n fine,
E deşteptăciuneee… în prostie!

#Vânturi electorale

În patru vânturi şi ceva,
Pitind CV-ul lor ocult
Ei cred că suntem proşti; mai va
Că noi i-am... mirosit demult!

Diagnostic - #mâncărimi politice

Eu adevărul, dragii mei,
Vă spun: aveţi cuvântul meu,
Că scărpinându-se-ntre ei...
Spinarea îi mănâncă - zău!

Tu VS oamenii politici - #cleveteli populare

Chiar de eşti din cei mintoşi,
Orice calcul o să-ncerci,
Vezi că ei ne vând gogoşi,
Clefăind, hapsâni… ciuperci!

#Cutumă electorală

Când ne vom trezi cu alt concept,
Ca mai bună viaţa să ne fie,
Vom alege-n viitor… deştept...
Din prostie!

(epigrame) Copyright Mishu Petra - Cameleonul

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!