marți, 14 octombrie 2014

Horoscopul zodiacului!

Zodiac personalizat românesc

Zodia PORCULUI (sau)                 
Cel mai inteligent animal domestic

De porcul meu, vă spun cinstit,
Nicicând eu nu m-am îndoit;
Inteligent, dar l-am citit:
Habar nu are de… cuţit!

Zodia VERGINEI (sau)
Căsătorie feciorelnică                                            

Te-am luat de fată-n mariaj,                                    
Mai frumoasă ca o rodie                                          
Şi-am simţit acasă, la „triaj”,                                      
Că erai fecioară,-n… zodie!

Zodia lu’ PEŞTE

Fiinţa care se agaţă
De dame sau de-un fir întins,
Iar cel mai mare peşte,-n viaţă,
Întotdeauna-i cel… neprins.

Zodia MĂMĂLIGII (sau)
Amnezii de sărbători

Damigeana-i plină în cămară
Şi e plină de fripturi… măsuţa;
Fi'ndcă astfel nu e singulară,
Nu mai explodează… măliguţa!

Zodia CRIZEI (sau)
Marile măsuri anticriză

Trebuie-o resuscitare
Economică! Subscriu!
Iar măsura cea mai mare,
Pentru ţară-i… la sicriu!

Zodia lu’ MOŞ CRĂCIUN (sau)
Ţiganul către Moş Crăciun

Barosane, Moş Crăciun,
Hai mânca-ţ-aş! – de pe drum
Şi-adu-mi Maybach, în Ajun,
Sub sequoia,-n… living room!

Zodia LEULUI (sau)
Denominare aniversară                                         

După ce s-a tot umflat,
Leu-a fost denominat.
Astăzi, dup-atâţia ani,
E-n valoare de… doi bani!

Zodia BLATULUI -
a fotbalului românesc

Au venit s-o facă fleaşcă
Pe echipa noastră – gazdă,
Care, naţională gaşcă,
Totuşi, nu s-a dat... pe brazdă!

Zodia SCRUTINULUI (sau)
Fără compromisuri

Dintre candidaţi, cel potrivit –
Că ne-am săturat de ticăloşi –
Este cel de toţi blagoslovit:
Cel mai sincer, dintre... mincinoşi.

Zodia GRĂTARULUI (sau)
Cerşetor la picnic

Am trecut pe la grătare,
La pomană – nu v-ascund;
M-am ales cu o frigare
Şi-un picior… înfipte-n fund.

Zodia EMIGRANTULUI (sau)
Criza lor vs criza noastră

Români săraci, dar cu busolă
Şi cu prudenţă bătrânească,
Nu dau căpşuna spaniolă
Pe barabula românească!

 VĂRSĂTOR – zodia oficială a românilor                                                
        
 Am întrebat la “Horoscop”:                                     
 “În aer sunt ori subacvatici?!”                              
 Mi-au spus: „şi fără telescop,                                 
 Se vede clar că sunt… lunatici!”




(epigrame)
Copyright Mishu Petra - Cameleonul


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!