vineri, 24 octombrie 2014

Catrene mortale


#Bilanţ de muribund

O casă,-n gând, mi-am construit, 
Holtei, am botezat… o stea, 
În vis livadă am sădit: 
Mi le-am făcut cu mâna mea! 

Moarte crizei

Fi’ndcă nu mai sunt speranţe,
O soluţie prefer
În aceste circumstanţe:
S-o luăm cu noi… în Cer!

#Rugăciunea unui ginere la moartea soacrei

Primeşte-o-n slavă,-ţi spun smerit,
Ca rugăminte ţie,
Aşa cum, Doamne, ţi-o trimit
Şi eu: cu bucurie!

#Epitaful unui interlop

Aicea, lângă un castan,
(Vă rog vorbiţi în şoapte!)
Se odihneşte un baştan…
Cu tot c-un... (I)Q 7!

Epitaf ginecologic
                                                                                
Pe toţi v-am scos de la mămici –
La rând – fetiţă sau băiat;
La mama sunt şi eu, aici                         
În cer… nu unde m-aţi băgat!



(epigrame) Copyright Mishu Petra


                   

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!