joi, 9 octombrie 2014

Botez european

M-am botezat „Schengen”

Toţi prietenii mei de pe Net sunt invitaţi la petrecerea organizată cu prilejul botezului meu european!
Se vor servi bucate şi bucăţi - pe alese! Balul, masa şi înjurăturile se vor desfăşura în... Casa Poporului - situată în România, în colţul din dreapta al... Europei!!!
 

Am invitat 1001 preşedinţi, inclusiv de pe toate planetele sistemului solar şi din toată galaxia, precum şi preşedinţi de stat... de plată, de stat... degeaba ori de s(t)at... fără stăpân!
 

Gata prieteni, m-am supra/botezat!
Acuma sunt purtat în braţe, către cristelniţă, de frau Merkel!
Am dat comandă de vodka Smirnoff - 100 de litri - pentru baia de cuviinţă, iar biberonul va fi umplut cu... Jhonny Walker - deşi Preafericitul a cam bombănit, da' l-am "beatificat" cu un snop de euroi strecuraţi în buzunarele kilometrice!
Cu această ocazie, nevastă-mea a zis că dă divorţ - fiindcă ea nu poate fi... pedofilă!
Amanta a declarat că nu mai împarte nurii cu un... puţoi!
Pe Băse l-am trimis în Spania să-mi aducă nişte căpşuni - de poftă - şi pe Udrea să-mi facă rost de nişte frunze de... laur (pentru scutece) - că a ei s-a cam ofilit!
 

PS: Pe Obama şi Putin nu i-am invitat - că n-au vrut să-mi dea, niciunul... azil... politicoeconomic!

(proză umoristică scurtă)
Copyright Mishu Petra - Cameleonul

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!