sâmbătă, 2 februarie 2013

Monica Tatoiu - cu mucii-n fasole!

[[„Enervată de atenția pe care
realizatorii emisiunii i-o acordau lui Dan Diaconescu, Monica Tatoiu a răbufnit
și a spus că postul România TV s-a transformat într-un nou OTV.
“Eu
mă ridic și plec dacă veți continua să vă comportați ca o televiziune echivalentă
cu OTV. Vreți audiența OTV-ului la România TV? Sunteți o televiziune de știri, nu
sunteți OTV numărul 2. Ce se întâmplă de când am intrat în platou este prea
mult. Vă crește audiența, dar vă crește audiența prin telespectatorii OTV-ului
care se mută aici. Dacă vreți asta eu plec și puteți să-l aduceți pe ăla de l-a
băgat în coșul de gunoi pe Dan Diaconescu sau pe Elodia. E prea mult!”
,
le-a reproșat Monica Tatoiu reprezentanților România TV că și-au otevizat
postul de televiziune.


“Eu am venit să discut despre raportul
MCV, nu despre bălăcăreala de tip OTV”
, a conchis Tatoiu, care a
părăsit emisiunea în timpul pauzei publicitare.”]]
Preluare din "Ghimpele.ro"


*************

ONORABILA d-nă doctor (în
matematică) ne-a încântat - a câta oară - cu "logica" ei de... oţel
(că de fier ne-am săturat - îl avem în sânge). De ce logică şi nu sau/şi
intuiţie?! Iată o posibilă explicaţie: deşi este femeie şi ar trebui să "judece"
cu intuiţia sau - ca să nu fiu maliţios - ŞI cu intuiţia, doamna "ŞTIE
TOT", "POATE TOT", "FACE TOT" a gândit numai cu
"neuronul" şi a plecat - reacţie datorată folosirii, mai degrabă, a
testosteronului (explicabil în aspectul mustăţii dumneaei), decât a estrogenilor.

Şi-apoi statutul de doctor şi, mai ales, acela de
doctor în matematică (brrr.) nu-i permitea folosirea flerului - nu-i aşa?!


na: analiză matematic-gramaticală

Sintagma "ONORABILĂ", în lipsă de
altceva, ar putea fi înlocuită de altele, gen "ONORANTĂ" (dacă,
evident, domnia sa ar putea onora pe cineva sau ceva) ori de
"ONORATĂ", dacă aşa ceva ar fi posibil, în condiţiile ridicolului,
infatuării şi redundanţei domniei sale.

Am zis!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!