vineri, 21 decembrie 2012

ZIUA 0 - APOCALIPSA MINCINOASĂ


1). Dacă nici la orele 13 şi 11 minute - de solstiţiu - nu vine
Apocalipsa (± sfertul academic) eu o dau în judecată, întrucât aseară am mâncat
tot porcu', crezând că-i rămâne ei. Concluzia este că nu mai am ce mânca toată
iarna, başca indigestia de 6 luni căpătată cu ocazia asta. Şi să nu-mi umble ea
mie cu înţelegeri, împăcări sau negocieri! M-am săturat de ea până-n gât... şi
secolul M!




2). Este ora 17 - Apocalipsa n-a venit. Completez la cele afirmate mai sus că mă voi adresa cu o plângere Consiliului Galactic - la cel European s-au plâns alţii. Pe linie neierarhică, voi depune o plângere penală la tribunalul de la Haga. Să nu creadă Apocalipsa că joacă la cacealma cu mine, un paşnic plătitor de impozite, taxe, dări, TVA-uri, amenzi etc. - confiscându-mi posibilitatea de a scăpa de ele.










2 comentarii :

  1. A venit Apocalipsa?
    Tocmai cand am castigat si eu la 6/49 30ron cu trei numere???
    Pai azi trebuie sa serbez. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo, Radule - despre câştig! Las' că mai facem rost de câteva Apocalipse, de-un Armaghedon şi vreo două sfârşituri de lume, poate strângi ceva avere!

      Ștergere

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!