luni, 28 mai 2012

Pregătiţi de votare?!

Istorie ciclică (sau) 
Viitorul anterior                                                 

Chiar de-nseamnă că repetă                                 
Fapte, până ce gândiţi,                                         
La scrutin, ca la ruletă,                                          
Veţi fi fost, din nou… prostiţi. 

Lamentări electoraleVotat-am prin vremuri, nesigur
E greu să alegi din neghine;
Acum m-am convins şi desigur
Vota-voi... vota-voi... cu... cine?!

Nenea Iancu redivivus


Românul - tipic zugrăvit -
(Îl critic dar îl şi flatez)
La urnă spune, matolit:
"Da' eu cu cine – hâc! – votez?!”




4 comentarii :

  1. Eu chiar am citit o carte intitulata "Amintiri despre viitor" de Erich von Daniken, asa ca nu-i de gluma :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, Radule! Eu am citit-o prin anii apariţiei. Sunt bun prieten cu S.F.-ul, parapsihologia, ocultismul (ca studiu şi lectură). Cartea lui Daniken este numai una din multele citite în domeniul conex - mai sunt şi autori români care au scris despre fenomene şi locuri para... sau, pur şi simplu, greu sau imposibil de explicat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo, oricum eu unul nu o sa merg la VOT !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu merg, dar... nu cred că este o soluţie - modul acesta.

    RăspundețiȘtergere

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!