miercuri, 4 aprilie 2012

Dezlegare la... bancuri!

Lecţie de biologie – despre sex şi riscurile adiacente

Profesorul: - copii, bolile venerice şi sida pot lua naştere din următoarele combinaţii sexuale:
1.   EA cu EL
2.   EA cu EA
3.   EL cu EL
- Aţi înţeles? Sunt întrebări!
Bulă ridică mâna: - dom’ profesor, da’ din combinaţia
EU cu EU… ce poate să se nască?!

Ardeleni la stână

E ora 2 - noaptea. Ion şi Gheorghe sforăie obosiţi.
La un moment dat, pe Ion îl trezeşte un miros respingător.
- Bă Gheo, trezeşte-te!
După un sfert de oră, Gheorghe: - da, bă, ce este?
După alt sfert de oră, Ion: - bă, tu ai stricat aeru'?!
După un sfert de oră, Gh. - nu eu, bă - cânele!
După un alt sfert de oră, Ion: - bă... da' cânele nu-i aici!
După... Gh. - nu-i bai, las' că vine el!!!

La medic

Femeia: - dom' doctor, sunt foarte bolnavă!
Medicul: - cum se manifestă boala?!
F. - păi, mă doare capul îngrozitor, nu pot să dorm şi sunt foarte nervoasă!
M. - aha, am să vă dau ceva de calmare!
F. - aşa, aşa, dom' doctor, săru' mâna - de calmare, că de calmic... am acasă!









2 comentarii :

  1. Dacă roib este cel maro-roşcat, atunci ăla e, oricum un armăsar focos! Că acasă avea o mârţoagă!!!
    Da', în orice caz nu se pricepe: mult mai "eficient" este un... măgar sau un catâr!!! Aluzie ultrasubtilă la... medic!

    RăspundețiȘtergere

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!