marți, 20 martie 2012

Pe rudă, pe sămânţă!

Prin spamuri de mail găseşti o mulţime de texte şi "texte".
Iată o parodie epigramatică după ideea unui text -  lucrat şi amplificat umoristic:

                                                               Domnu director





      Deci subsemnatu Buimacu Ion domicileat pe str. Şuilor Nr. 13 muncitor necafilicat la fabrica de prezervative cu respect vă aduc la cunoştinţă următoarele lucruri.


      Deci în urmă cu 10 ani mam însurat din dragoste cu o văduvă care avea o fată de 18 ani. După căsătorie tatăl meu nea vizitat de mai multe ori timp în care sa îndrăgostit de fica mea vitregă cu care sa  însurat fără să mă întrebe şi pe mine.


      Deci fica mea vitregă mia devenit mamă vitregă şi tata ginere. Nevasta tatălui meu adică fica mea care îmi este şi mamă vitregă a născut un băiat care este nepotu meu fincă eu sunt soţu mamei ficei mele vitrege iar acest băiat este şi fratele meu după tată.


      Deci nevasta mea a devenit bunică fincă este mama soţiei tatălui meu iar eu am devenit nepotu soţiei mele.


      Deci după un an femeia mea a născut tot un băiat care a devenit cumnat cu tata fiind frate vitreg cu nevasta tatei şi astfel băiatu meu este unchiu meu.


      Deci copilu meu este fratele mamei mele vitrege şi prin mama mea vitregă nevasta mea a devenit bunică şi eu am devenit propriu meu bunic.


                                           *****


      Deci având în vedere aceste lucruri vă întreb dacă copilu meu care în acelaşi timp este unchiu meu cumnat cu tata şi frate cu mama mea vitregă are drept la… alocaţia pentru copi?!





     Cu respect                                                     Data


     Ion Buimacu                                                 21-12-2012

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!