miercuri, 14 martie 2012

Bărbatul vs femeia


Căsnicia este o relaţie oficiala a două persoane, din care una are întotdeauna dreptate, iar cealaltă este SOŢUL! 





Cand barbatul se simte rau, isi cauta sotia.
Cand barbatul se simte bine il cauta sotia! 


Divorţul a fost inventat înaintea căsătoriei.
Altminteri nimeni n-ar fi avut curajul să se însoare! 





Stiti care-i diferenta dintre COMPLET si TERMINAT? Daca te casatoresti 
cu persoana potrivita, esti COMPLET! Daca te casatoresti cu persoana 
nepotrivita, esti TERMINAT! Si daca persoana potrivita te prinde cu 
persoana nepotrivita, atunci esti COMPLET TERMINAT!





- Alo!… Buna iubita, ce faci? 
- Rau iubitule, acasa, mi-e rau. Tu? 
- La intrarea in club, chiar in spatele tau !!! 





- Dragul meu, te părăsesc! 
- ... și tu ți-ai dat seama că sunt prea bun pentru tine? 


Am un prieten necăsătorit încă pe care mereu îl iau la întrebări şi îi zic: 
- Măi Ioane, tu când te însori?
 
Până într-o zi când mi-a răspuns:
 
- De ce mă tot întrebi? Nu suporţi să mă vezi burlac şi fericit?
 


Pesimistul: - Femeile din barul ăsta sunt nişte stricate. 


Optimistul: - Aşa sper şi eu... 

Un comentariu :

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!