vineri, 24 februarie 2012

Femeia - eternul mister

DRAGOBETELE M-A ÎMPINS LA ASTA!
Câteva epigrame la temă:

Unor piţipoance

Picioarele din amigdale,
Frecvent văzute la tv,
Prezintă urme cardinale
Ce nu se văd în... EEG!


Frumoasele manechine                                        

Descind din Venus, cea divină 
Şi când le văd aşa slăbuţe,                                     
Mă rog Minervei să devină,                                  
Măcar la minte, mai… plinuţe!

Şi ca un familist serios ce mă aflu adaug şi una mai serioasă... !!!

Aniversare în trei - menaj a trois

Am o amantă iubitoare
Şi-o soaţă înţelegătoare:
Iubita îmi ornează tortul,
Nevasta-mi pregăteşte… ortul!






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Năvăliţi la comentarii şi/sau înjurături... numai să nu plângeţi!